Tweede Pannenkoek Gratis

Yes! De fantastische actie TWEEDE PANNENKOEK GRATIS is er weer!

Nu krijgen wij tijdens deze actie vaak dezelfde, prangende maar soms ook retorische vragen in ons restaurant. We hopen hiermee wat onduidelijkheden weg te nemen, maar vooral hopen we dat we zo samen gezellige maanden tegemoet gaan!

 

Moet ik zelf de tweede pannenkoek, die dus gratis is, opeten?

Dat mag natuurlijk wel! Maar u kunt ook uw buurman, schoonmoeder of kleinkind meenemen en samen genieten van een pannenkoek naar keuze, waarvan er dan dus één gratis is.

 

Is de actie alleen op pannenkoeken geldig of ook op de poffertjes of op het Heikamp Menu?

De actie is alléén van toepassing op de alle Pannenkoeken, dus niet op de poffertjes, menu’s, soepen, voorgerechten, desserts of drankjes. Wel op alle zoete, hartige, zoet/hartige, kinderpannenkoeken én de specialiteiten!

 

Mag ik zelf kiezen welke pannenkoek gratis is?

Nee, de goedkoopste pannenkoek is gratis. Heeft u bijvoorbeeld één pannenkoek met Achterhoekse Boerenmetworst, ook erg lekker, voor € 11,85. Heeft de ander een Vrolijke Frans van € 17,90, dan is die van u van € 11,85 gratis.

 

Als ons gezelschap 3 pannenkoeken nuttigt, krijgen we dan 50% korting?

Nee, in dit voorbeeld krijg je één pannenkoek gratis en betaal je er twee.

 

Kunnen we de gratis pannenkoek mee naar huis nemen?

Nee de pannenkoeken worden alleen geserveerd voor de consumptie in ons restaurant.

 

Geldt het ook op de dieetpannenkoeken zoals gluten- ei- of lactosevrij?

Ja de actie geldt ook op alle dieetpannenkoeken!

 

Moet ik van tevoren reserveren?
Dit is wel gewenst en ook zeker ons advies om zeker te zijn van een tafel. Vol = vol.

 

Toen we in de auto keken konden we nog reserveren, maar eenmaal in het restaurant wordt er aangegeven dat het vol zit.

Iedereen die zonder reserveren aankomt wordt direct genoteerd in het reserveringssysteem. Het kan dus voorkomen dat er op het ene moment nog plek is, maar 5 minuten later niet meer. Dus, reserveer op tijd je tafel! En vol = vol op aangeven van onze medewerkers.

 

In de actievoorwaarden staat dat ik de coupons niet op zaterdag of zondag kan inleveren, maar ik wil graag op zaterdag reserveren voor deze actie, mag dat?

U bent uiteraard van harte welkom op zaterdag, maar op deze dag is de actie niet geldig.

 

Mag ik de coupons ook tijdens de lunch inleveren?

Jazeker! Gezien de verwachte drukte is dit juist een goed idee! Wel is ook tijdens de lunch de coupon alleen geldig voor de pannenkoeken.

 

We willen graag met 20 personen komen en dus 10 coupons inleveren, mag dat?

De actievoorwaarden zijn maximaal 4 coupons per gezelschap. Je kan dan meerdere tafels reserveren en afrekenen per tafel. Gezien de drukte tijdens deze actieperiode bieden we géén garantie dat alle gereserveerde tafels bij elkaar zullen staan.

 

Ik heb nog een coupon van de vorige maand, kan ik die dan erbij inleveren?

De coupon is enkel en alleen geldig in de maand die vermeld staat op de coupon.

 

Hoe krijg ik de flyer met de actie coupons?

Deze wordt in een ruim postcodegebied om de Heikamp heen verspreid. Als u een NEE sticker op de brievenbus heeft, krijgt u de flyer niet in de bus. Wij zijn niet aansprakelijk wanneer u geen flyer heeft ontvangen.

 

Ik heb de flyer niet ontvangen, kunt u mij deze toe sturen per post of per email?

We versturen de flyers niet per post of per email. Deze zijn enkel te verkrijgen bij een bezoek aan de Heikamp. Waar u bij het afrekenen één flyer krijgt aangeboden.

 

Ik heb nog een coupon van 2022 liggen, kan ik die nog inleveren?

Nee de coupon van 2022 is niet meer geldig. Er zijn nieuwe coupons voor 2023/2024 die kunt u gebruiken bij uw bezoek.

 

Actievoorwaarden:

-       De goedkoopste pannenkoek gratis

-       Max 4 coupons per gezelschap

-       NIET geldig op ZATERDAG én ZONDAG

-       Reserveren gewenst, via de QR-code

-       Wij behouden het recht de actie aan te passen of te stoppen wanneer er door de overheid maatregelen worden getroffen in de horeca vanwege Corona of andere onvoorziene omstandigheden.